piretorbasi

Mart 05, 2004

- 11

pire torbası
PireTorbasi @ link|

3 pati darbesi:

pireli Blogger Keyholeangel tırmaladı:

foto yu ilk gördüğümde bir anligina koltugu insan kolu gibi algıladım :) bu yüzden bi maşallah bana bi tane de bu güzel çocuğa, mavi bocuk asınız sitenin görünen bir yerine bence :)

3/09/2005 04:08:00 ÖS  
pireli Blogger culdesac tırmaladı:

"foto yu ilk gördüğümde bir anligina koltugu insan kolu gibi algıladım" demişsin ya, ahaha, o da bir şey mi; "amaney, hatun!" ya da "ohannes, bacak!" şeklinde de tepkiler aldığı oluyor o koltuğun. algıda seçicilik mi dersin buna? hah-haaaaa!
nazar boncuğu konusunda hemfikir oldum seninle çünkü düne kadar anlaşıyorduk onunla, o da bloga yazacaktı günlük gibi. bu gün birden küsmüş. neden küsmüş, anlamadım valla. "küstüm ben seninle, bir kelime bile yazmayacağım" dedi. "bir harf bile yazmayacağım" da demiş olabilir. öyle bir şey dedi. bozuldum tabii. "o zaman ben de fotolarını siliim bari" dedim (belki vazgeçer, yazar diye), yemedi; sileyimmiş! :D nazar boncuğu istemeye gidiyorum ben şimdi google abimlere. :)

3/11/2005 02:25:00 ÖÖ  
pireli Blogger Keyholeangel tırmaladı:

eheh commenti gormeden boncuu gordum, yakismis da siteye guzel olmus hem keyholeangel dayisi cok inanir boyle seylere :)

hem en fazla iki sene icinde kizlarin mabedi olacak bu site benden soylemesi sen tedbirini al simdiden!

3/13/2005 01:03:00 ÖÖ  


tırmık at!

ya da PireTorbasi'na dön pisipisi.